Itt a gyakran ismételt kérdéseket (GYIK) tudod végigfutni, amennyiben kérdésedre mégsem találtad a megfelelő választ keres nyugodtan elérhetőségeink valamelyikén. Kapcsolat (email); Facebook

Nem találod a választ? Keresd Zsófit bizalommal: 06 20 228 4245

Nem vagyok elégedett a vásárolt termékkel, mit tegyek?

100%-os csere vagy pénz visszafizetési garanciát vállalunk! A visszaküldés részleteit telefonon vagy emailen keresztül szükséges egyeztetni. A megrendelt terméket, eredeti csomagolásban, juttasd vissza cégünk címére. A visszaküldéssel felmerülő postai költségek a vásárlót terhelik. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért felelősséget nem tudunk vállalni. Cserét az aktuális áru kínálatunkból tudjuk biztosítani. Postázási cím: CLT Hungary Kft. 3580 Tiszaújváros Krisztina utca 33.

Szülinapi zsúrra szeretném megvenni a szoknyát, megfelelő lesz?

Persze! Minden alkalomra meleg szívvel ajánljuk, ha feltűnést, elismerést és boldog kislány arcot szeretnél látni! Legyen szó családi fotózásról, szülinapi zsúrról vagy csak egy baráti összejövetelről a több rétegű szoknya mindig elegáns mégis kényelmes viselet.

Mi történik, ha a kézbesítés időpontjában nem tudom átvenni a csomagot?

Az MPL futárszolgálat 5 napig őrzi meg a csomagod a postán, ezen idő alatt akár ott is átveheted, 5 nap után még egyszer megpróbálja a kézbesítést. Ha nem vagy benne biztos, hogy 8 és 16 óra között, a megadott címen át tudod venni a csomagot, akkor kérheted postára, posta pontra vagy csomag automatára is szállítást.

Hogyan tudom megrendelni a terméket?

Rendelésedet a minilady.hu oldalon tudod leadni regisztrációt követően, vagy regisztráció nélkül vendégként. Bármilyen kérdésed van keress bizalommal üzenetben (info [kukac] minilady [pont] hu címen), a közösségi oldalainkon, vagy a 06-20-228-4245 telefonszámon.

Honnan tudom meg, melyik a számomra megfelelő méret?

Bátran rendeld meg kislányod életkorának megfelelő tütüt (egész biztos jó lesz), a termékképeknél megtalálod, hogy modellünk milyen magas és mekkora szoknyát visel. Amennyiben a méretválasztást illetően mégis bizonytalan vagy, keress meg minket az info [kukac] minilady [pont] hu címen vagy a 06-20-228-4245 telefonszámon.

Hogyan történik a fizetés?

  • Utánvételes megrendelés esetén a futárnak a csomag átvételekor kell fizetni.
  • Banki átutalás során az OTP Bank 11705998 – 21309971 – 00000000 bankszámlájára kell az áru ellenértékét befizetni, vagy átutalni.
  • Biztonságos bánkártyás fizetésre is van lehetőség.

A vételár tartalmazza az Áfát?

Igen, a feltüntetett árak minden esetben tartalmazzák az Áfát.

Mennyibe kerül a szállítás?

A minilady.hu termékeinek szállítását országosan az MPL futárszolgálat végzi, ajánlott belföldi csomagként 1-2 munkanapon belül megkapod a rendelésed. Kézbesítés munkanapokon 08:00-17:00 között a megadott szállítási címre.

A szállítás díja Magyarország területén:

0 – 5 999. – Ft-ig                  890 Ft

6 000. – Ft felett               ingyenes

 

Személyes átvétel: Ingyenes

Mennyi idő alatt érkezik meg a termék?

A megrendelt termékeket az MPL posta futárszolgálat 2 munkanapon belül leszállítja, 8 és 16 óra között. A csomagod érkezésének a napján SMS-t fogsz kapni a csomagazonosító számodról. Ezt az üzenetet érdemes eltárolni, mert ennek az azonosítónak a segítségével nyomon követhető a csomagod a http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes weboldalon és ez alapján tudják majd keresni a postán is.

Személyes átvételre hol van lehetőség?

Székhelyünkön, a Tiszaújvárosban Krisztina utca 33. alatt személyesen is átveheted az összekészített csomagod, előre leegyeztetett időpontban.