Itt a gyakran ismételt kérdéseket (GYIK) tudod végigfutni, amennyiben kérdésedre mégsem találtad a megfelelő választ keres nyugodtan elérhetőségeink valamelyikén. Kapcsolat (email); Facebook
Nem találod a választ? Keresd Zsófit bizalommal: 06 20 228 4245
Nem vagyok elégedett a vásárolt termékkel, mit tegyek?
100%-os csere vagy pénz visszafizetési garanciát vállalunk! A visszaküldés részleteit telefonon vagy emailen keresztül szükséges egyeztetni. A megrendelt terméket, eredeti csomagolásban, juttasd vissza cégünk címére. A visszaküldéssel felmerülő postai költségek a vásárlót terhelik. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért felelősséget nem tudunk vállalni. Cserét az aktuális áru kínálatunkból tudjuk biztosítani. Postázási cím: CLT Hungary Kft. 3580 Tiszaújváros Krisztina utca 33.
Szülinapi zsúrra szeretném megvenni a szoknyát, megfelelő lesz?
Persze! Minden alkalomra meleg szívvel ajánljuk, ha feltűnést, elismerést és boldog kislány arcot szeretnél látni! Legyen szó családi fotózásról, szülinapi zsúrról vagy csak egy baráti összejövetelről a több rétegű szoknya mindig elegáns mégis kényelmes viselet.
Mi történik, ha a kézbesítés időpontjában nem tudom átvenni a csomagot?
Az MPL futárszolgálat 5 napig őrzi meg a csomagod a postán, ezen idő alatt akár ott is átveheted, 5 nap után még egyszer megpróbálja a kézbesítést. Ha nem vagy benne biztos, hogy 8 és 16 óra között, a megadott címen át tudod venni a csomagot, akkor kérheted postára, posta pontra vagy csomag automatára is szállítást.
Hogyan tudom megrendelni a terméket?
Rendelésedet a minilady.hu oldalon tudod leadni regisztrációt követően, vagy regisztráció nélkül vendégként. Bármilyen kérdésed van keress bizalommal üzenetben (info [kukac] minilady [pont] hu címen), a közösségi oldalainkon, vagy a 06-20-228-4245 telefonszámon.
Honnan tudom meg, melyik a számomra megfelelő méret?
Bátran rendeld meg kislányod életkorának megfelelő tütüt (egész biztos jó lesz), a termékképeknél megtalálod, hogy modellünk milyen magas és mekkora szoknyát visel. Amennyiben a méretválasztást illetően mégis bizonytalan vagy, keress meg minket az info [kukac] minilady [pont] hu címen vagy a 06-20-228-4245 telefonszámon.
Hogyan történik a fizetés?
- Utánvételes megrendelés esetén a futárnak a csomag átvételekor kell fizetni.
- Banki átutalás során az OTP Bank 11705998 – 21309971 – 00000000 bankszámlájára kell az áru ellenértékét befizetni, vagy átutalni.
- Biztonságos bánkártyás fizetésre is van lehetőség.
A vételár tartalmazza az Áfát?
Igen, a feltüntetett árak minden esetben tartalmazzák az Áfát.
Mennyibe kerül a szállítás?
A minilady.hu termékeinek szállítását országosan az MPL futárszolgálat végzi, ajánlott belföldi csomagként 1-2 munkanapon belül megkapod a rendelésed. Kézbesítés munkanapokon 08:00-17:00 között a megadott szállítási címre.
A szállítás díja Magyarország területén:
0 – 5 999. – Ft-ig 890 Ft
6 000. – Ft felett ingyenes
Személyes átvétel: Ingyenes
Mennyi idő alatt érkezik meg a termék?
A megrendelt termékeket az MPL posta futárszolgálat 2 munkanapon belül leszállítja, 8 és 16 óra között. A csomagod érkezésének a napján SMS-t fogsz kapni a csomagazonosító számodról. Ezt az üzenetet érdemes eltárolni, mert ennek az azonosítónak a segítségével nyomon követhető a csomagod a http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes weboldalon és ez alapján tudják majd keresni a postán is.
Személyes átvételre hol van lehetőség?
Székhelyünkön, a Tiszaújvárosban Krisztina utca 33. alatt személyesen is átveheted az összekészített csomagod, előre leegyeztetett időpontban.